5 maja 2016

Allianz Polska stawia na OS3

#wygranyprzetarg

OS3 wygrało przetarg na obsługę digitalową jednego z kluczowych graczy rynku ubezpieczeniowego - Allianz Polska. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Ogłoszony przez Allianz Polska przetarg miał na celu wyłonienie partnera, który zajmie się całościową komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media – zarówno w sferze dedykowanej Klientom jak i grupie Agentów ubezpieczyciela.

– Komunikacja z Klientami za pomocą social mediów podmiotów z różnych branż, w tym finansowej czy ubezpieczeniowej, już nikogo nie dziwi – a nawet staje się rynkowym standardem.   Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności Allianz w środowisku digitalowym, w tym social media – zarówno na poziomie contentu jak i kodu wizualnego – argumentuje wybór OS3  Allianz Polska.

– Cieszy nas, że tak duży i ważny na rynku ubezpieczeniowym gracz zaufał naszej ekspertyzie i wieloletniemu doświadczeniu w budowanie skutecznej komunikacji. To dla nasz szczególnie istotne, ponieważ Allianz Polska postawił na naszą koncepcję komunikacji w dynamicznym i wciąż ulegającym przemianom środowisku social mediów.   powiedział  Marcin Maj, CEO agencji OS3 i OS3 Group S.A.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ