15 listopada 2016

OS3 realizuje multikanałową kampanię dla Lotos

#nowarealizacja

OS3 po raz kolejny została wybrana do realizacji kampanii dla klientów stacji Lotos i Lotos Optima pod hasłem ?Wygrywanie przez Tankowanie?. W tegorocznej aktywacji OS3 odpowiedzialna jest za komunikację 360 projektu - ideę komunikacyjną, koncept i realizację spotu TV oraz radiowego, kampanię online oraz w mediach tradycyjnych, działania BTL?owe, a także przygotowanie dedykowanego serwisu www.

Mechanika tegorocznej aktywacji ponownie oparta jest na loterii z nagrodami – 500 zł na paliwo co godzinę. Bohaterami komunikacji jest trzech znanych sportowców Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch i Piotr Żyła.

Co łączy kierowcę rajdowego z dwoma skoczkami narciarskimi? Wyjaśnia to spot TV i radiowy, za którego koncept i realizację odpowiada OS3. Spot pojawi się w największych stacjach telewizyjnych, a jego radiowa wersja w kluczowych rozgłośniach w kraju. Do przygotowania wersji telewizyjnej agencja zaprosiła Bartka Cierlicę – znanego i cenionego reżysera. Komunikacja wzmocniona zostanie kampanią online oraz reklamami prasowymi. Dodatkowo powstała dedykowana strona www, gdzie użytkownicy znajdą podstawowe informacje o loterii, listę zwycięzców oraz materiały kampanijne, w tym specjalnie przygotowany making of spotu.

W ramach działań BTL agencja H2O przygotowała koncepcję oraz kreację materiałów POS, w tym przestrzenne standy zewnętrzne w kształcie pina, który ma przyciągnąć uwagę Klientów i poinformować o trwającej loterii.

-Zeszłoroczna akcja dla Lotos osiągnęła spektakularne efekty, które w zaledwie kilka tygodni przekroczyły zakładane cele i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów stacji Lotos i Lotos Optima. Wierzymy, że silne wsparcie marketingowe ze strony OS3 pozwoli nam na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu – podsumowuje Lotos.

Kampania potrwa do 31 grudnia 2016 roku.

Za ideę komunikacyjną, koncepcję spotów, działania online i offline oraz BTL odpowiada OS3. Za produkcję spot Muchas Gracias/Head 2 Head/ Stage 2. Wybór i zakup mediów ? Dom Mediowy Starcom.

Więcej o akcji: http://wygrywanie.lotos.pl/

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ