5 kwietnia 2017

Opel razem z OS3

#wygranyprzetarg

OS3 podjęło współpracę z Oplem w obszarze obsługi digitalowej marki. Do kluczowych zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online. Marka dołączyła do grona Klientów OS3 pod koniec 2016 roku.

Zespół OS3 odpowiedzialny jest za szeroko pojęte działania digitalowe, w tym przygotowanie kampanii display?owych, skryptów video online, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne dedykowane kanałom w mediach społecznościowych.

Agencja już zrealizowała pierwsze projekty online dla Opla ? kampanie wprowadzenia na rynek  nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu ?Najlżejsza forma finansowania? do kampanii reklamowej nowego programu finansowego OPEL DRIVE PLAN dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło ?Lepiej nie trafisz?, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.

Zespołem obsługującym markę kieruje Daria Fedorowicz ? Account Director w OS3.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ