11 sierpnia 2016

OS3 realizuje działania PR dla bdsklep.pl

#nowyklient

OS3 rozpoczyna pracę dla bdsklep.pl. Agencja odpowiedzialna jest za przeprowadzenie działań PR-owych w zakresie komunikacji korporacyjnej, media relacji oraz komunikacji wewnętrznej. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia bieżącego roku i jest wynikiem przeglądu ofert.

bdsklep.pl to internetowy pasaż handlowy, oferujący klientom ponad 140 000 produktów, a wśród nich asortyment w kategorii spożywczej, dziecko, kosmetyki, zwierzęta domowe, wino oraz kultura. Istniejąca od 2006 platforma jest obecnie liderem polskiego rynku w zakresie e-groceries w modelu pure players (nie posiadający sklepów stacjonarnych). To także jeden z nielicznym e-marketów, który dostarcza zamówienia na terenie całego kraju, dając Polakom szansę na zakup markowych produktów bez względu na miejsce zamieszkania.

W ramach podpisanej umowy OS3 będzie odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji korporacyjnej dedykowanej rynkowi, w tym partnerom biznesowym, a także za media relacje i komunikację wewnętrzną.

– Jesteśmy w trakcie istotnych przemian, które będą miały znaczący wpływ na dalszy rozwój i kształt naszego biznesu. Uznaliśmy, że w tak ważnym dla bdsklep.pl momencie profesjonalne wsparcie komunikacyjne jest niezbędnym elementem, pozwalającym kształtować odpowiedni wizerunek marki oraz podjętych przez nas działań, zarówno w środowisku zewnętrznych jak i wewnętrznym. Plan komunikacji, który przedstawiło nam OS3 w pełni odpowiadał naszym bieżącym potrzebom – argumentuje wybór Jacek Palec, CEO bdsklep.pl.

Za przygotowanie oferty oraz obsługę PR bdsklep.pl odpowiedzialna jest Marta Kindeusz – PR Manager OS3 Group S.A. 

 

Więcej informacji o bdsklep.pl: www.bdsklep.pl

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ