5 maja 2016

OS3 Group S.A. inwestuje kilka milionów złotych w dom mediowy Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51% udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Media Republic to niezależny dom mediowy i broker specjalizujący się w mediach interaktywnych, z kilkunastoosobowym zespołem wysokiej klasy specjalistów. Spółka działa od 2008 roku i od początku istnienia umacnia swoją pozycję na rynku. Przez te lata wypracowała autorski proces działania, który gwarantuje bardzo wysoką skuteczność w realizacji założonych celów biznesowych Klientów. Domeną Media Republic są działania z zakresu szeroko rozumianego performance marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem search marketingu,  afiliacji oraz programmatic buyingu. Wszystkie działania są planowane oraz realizowane w oparciu o zaawansowaną analitykę.

Pozyskanie pakietu większościowego Media Republic to realizacja działań mających na celu rozwój kompetencji OS3 Group S.A., co jest odpowiedzią na zmieniający się i bardzo wymagający rynek.

Komunikacja za pomocą mediów interaktywnych to już nie tylko trend, ale przyszłość reklamy. Portal Mashable niedawno opublikował wnioski  w oparciu o dane zebrane przez Ipsos, comScore i Nielsen, z którym wynika, że w USA pokolenie millenialsów bardziej angażują treści na YouTube niż jakakolwiek  tradycyjna telewizja czy kablówka [1]. To tylko pokazuje, że w przypadku tej grupy, która obecnie wchodzi w kolejne etapy dorosłego życia, warto inwestować w media interaktywne. Jako Grupie zależy nam, by nasza zebrana pod jednym dachem oferta była nie tylko kompleksowa i realizująca bardzo różne potrzeby, ale także gwarantowała to co najistotniejsze dla wszystkich: skuteczność, mierzalność i oczekiwane efekty. Dzięki inwestycji w Media Republic pozyskaliśmy bardzo silne zaplecze mediowe, za którym stoją wieloletnie doświadczenie oraz ludzie. Jestem pewien, że razem będziemy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom komentuje Marcin Maj, CEO OS3 Group S.A. i agencji OS3.

– Doskonale wiemy jak ważna w dzisiejszym świecie jest integracja strategii, kreacji, mediów i technologii. Sprzedaż większościowego pakietu Media Republic jest przemyślaną decyzją. W rękach Group One pozostaje 49% udziałów spółki, która od teraz będzie zasilana zastrzykiem nowych budżetów mediowych zarówno Klientów już współpracujących jak i wspólnie pozyskiwanych z OS3 mówi Maciej Hutyra, Founding Partner Group One.

W ramach wejścia do nowej Grupy metamorfozie uległy logotyp, identyfikacja wizualna oraz strona www. Nowoczesny, dynamiczny design, przejrzystość i prostota mają za zadanie odzwierciedlić główne atuty Media Republic wysoką efektywność i jakość usług oraz mierzalność osiągniętych celów.    

Transakcja opiewa na kilka milionów złotych.

 

Więcej informacji:

O OS3 Group: http://os3group.pl/

O Group One: http://www.groupone.pl/

O Media Republic: http://www.mediarepublic.pl/

[1] Za Wirtualne Media http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-usa-youtube-wygrywa-z-tradycyjna-telewizja-i-kablowkami-wsrod-mlodych-odbiorcow

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ