1 sierpnia 2016

Michał Wiśniewski, jako Client Service Director, dołącza do management teamu OS3

#nowyostry

Przyjście Michała Wiśniewskiego to kolejny krok w reorganizacji struktury w agencji. Do kluczowych zadań Wiśniewskiego należeć będzie rozwijanie biznesu oraz wzmocnienie przewagi rynkowej w zakresie oferty i obsługi Klienta

Michał Wiśniewski z branżą interaktywną związany jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak ARBOInteractive, MintMedia, Socializer, Isobar, a ostatnie dwa lata spędził w Cheil Worldwide. Realizował działania m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, Unilever, Unipetrol Group, AXN i Procter & Gamble.

Przed Wiśniewskim postawione zostały ambitne zadania – rozwój biznesu agencji, wzmocnienie pozycji rynkowej, ale także budowa silnego i konkurencyjnego na rynku zespołu Client Service’u.

Marcin Maj – CEO OS3 i OS3 Group S.A. – tak uzasadnia nawiązanie współpracy z Wiśniewskim –  To rok licznych przemian nie tylko w grupie, ale i w ramach poszczególnych podmiotów. Mamy ambicje bycia holdingiem, który nie tylko obsługuje Klientów w zakresie przysłowiowego ‚od A do Z’, ale też może pochwalić się najlepszym poziomem obsługi na polskim rynku. Pojawienie się Michała to zatem jeden z tych elementów, który pozwoli nam na osiągnięcie założonych celów. O Wiśniewskim mogę powiedzieć jedno – to człowiek, który potrafi planować, ma niezwykłą intuicję biznesową, a przy tym jest bardzo skuteczny w swoich działaniach. A to dzisiaj naprawdę rzadki mix. Nie da się także ukryć, że na pewne aspekty zarządzania mamy podobne spojrzenie, a warto pracować z ludźmi, którzy podzielają wizję rozwoju i dążą razem z Tobą do jej realizacji. Dlatego jestem przekonany, że jego obecność w naszych strukturach już niedługo przyniesie pozytywne skutki.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ