4 sierpnia 2016

OS3 i H2O Creative przejmują całościową obsługę Grupy TVN

#wygranyprzetarg

OS3 i H2O Creative wygrały przetarg na kompleksową obsługę marek, usług i podmiotów wchodzących w skład Grupy TVN. Agencje będą odpowiedzialne za opracowanie strategii oraz kreacji w ramach działań digitalowych, a także ATL i BTL.

Przetarg zorganizowany przez Grupę TVN miał na celu wyłonienie partnera, który przejmie pełną obsługę kreatywno-strategiczną stacji telewizyjnych ( w tym kanałów tematycznych).

W ramach współpracy agencje odpowiedzialne są za tworzenie oraz realizację konceptów kreatywnych kreacji reklamowych, dedykowanych środowisku internetowemu, radio, telewizji oraz nośnikom ATL i BTL, w tym: projektów graficznych, pisania skryptów i haseł, opracowywanie plików emisyjnych, kampanie digitalowe, realizację spotów radiowych, a także koncept i kreację na citylighty, siatki wielkoformatowe i billboardy.

– To jeden z najważniejszych przetargów OS3 w ostatnim czasie. Praca dla lidera w branży mediów komercyjnych to pasjonujące doświadczenie – trudne i wymagające, ale też ogromna szansa dla agencji na rozwój w ciekawym segmencie komunikacji marketingowej. Decyzja Klienta to także kolejny przykład potwierdzający słuszność obranej przez OS3 i OS3 Group S.A. ścieżki rozwoju biznesu. Partner, kumulujący pod jednym dachem komplementarną i wielopoziomową usługę na najwyższym poziomie, to chętnie wybierany przez marketerów rodzaj współpracy, bo dający pewność pełnej kontroli oraz spójności przekazów w każdym z kanałów –  powiedział  Marcin Maj, CEO agencji OS3 i OS3 Group S.A.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ