16 listopada 2015

OS3 ODPOWIADA ZA STRATEGIĘ ORAZ KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ KAMPANII GRUPY LOTOS S.A.

#nowarealizacja

Agencja OS3 wygrała konkurs kreatywny zorganizowany przez Grupę LOTOS S.A. na organizację zimowej promocji na stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima. Podczas akcji "Pomaganie przez tankowanie" każdy litr zatankowanego paliwa, to wsparcie pieniężne na spełnienie marzeń małych, przyszłych kierowców.

Pierwszy etap nowej kampanii społeczno-wizerunkowo-sprzedażowej to realizacja spotu reklamowego z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy, który zachęca do udziału w akcji. Spot można oglądać w 60 stacjach TV. Przygotowany również został  szeregu materiałów POS. Na wszystkich stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima zostały umieszczone charakterystyczne dla akcji liczniki informujące o tym, ile na chwilę obecną udało się zebrać pieniędzy. Ponadto, każdy tankujący otrzymuje od sprzedawcy naklejkę na szybę samochodu i jednocześnie staje się ambasadorem akcji.

Agencja OS3 nawiązała również współpracę z radiem RMF FM, które przez cały okres trwania kampanii prowadzi specjalny program radiowy z udziałem dzieci opowiadających o swoich marzeniach. Dodatkowo prezenterzy dwa razy dziennie informują słuchaczy ile pieniędzy udało się już zebrać. Finał akcji 5 grudnia.

Grupa LOTOS poprzez akcję „Pomaganie przez tankowanie” realizuje swoją długofalową strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, której głównym założeniem jest wyrównywanie różnic społecznych wśród dzieci i młodzieży.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ