30 września 2015

OS3 wspiera rebranding ING TFI

#nowarealizacja

Po raz kolejny firma NN Investment Partners, dawniej ING TFI powierzyła swoje działania komunikacji marketingowej agencji OS3. Wskutek wydzielenia z Grupy ING działalności ubezpieczeniowej i inwestycyjnej w ramach odrębnej Grupy NN, 21 lipca br. Fundusze Inwestycyjne ING zmieniły się w Fundusze NN.
W tym samym czasie marka ING TFI zmieniła się na NN Investment Partners TFI.
Zmiana ta dotyczyła wszystkich rynków, na których działa grupa finansowa NN.

Agencja OS3 zajmuje się obsługą działań wspierających komunikację zmiany nazwy oraz identyfikacji wizualnej NN Investment Partners, dawniej ING TFI. W ramach realizowanego wspólnie projektu zmiany nazwy, działania OS3 podzielone zostały na trzy etapy. Pierwszy opierał się przede wszystkim na komunikacji skierowanej do klientów, dystrybutorów i partnerów biznesowych Towarzystwa. Głównym celem było przygotowanie ich do nadchodzących zmian. W drugim etapie działań agencja skierowała komunikację do szerszej grupy odbiorców. Kampania została podzielona na dwa główne filary wzajemnie wspierające się w realizacji założonych celów. Pierwszym z nich były działania wizerunkowe ukierunkowane na budowanie świadomości nowej marki na polskim rynku. Natomiast drugi filar skupiał się na budowaniu kompetencji marki na poziomie produktowym. Finalny etap opracowanej przez OS3 długoterminowej strategii komunikacji rozpoczął się 21 lipca br. gdy ING TFI ostatecznie zmieniło nazwę na NN Investment Partners TFI.

„Z agencją OS3 współpracujemy od czterech lat. Zawsze mogliśmy liczyć na zaangażowanie oraz profesjonalne podejście wsparte doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej i komunikacji naszych partnerów po stronie OS3. Cieszę się, że i tym razem możemy współpracować przy odsłonie nowej nazwy i identyfikacji wizualnej.” – Zaznacza Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji NN Investment Partners TFI.

PODZIEL SIĘ
PODZIEL SIĘ