- Ułatwiamy trudne wybory -

Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy nowy serwis produktowo-wizerunkowy Grupy Barlinek.
Zajęliśmy się przygotowaniem projektów uwzględniających strategię, architekturę informacji oraz koncepcję kreatywną. Założeniem strony www.Barlinek.com było odświeżenie wizerunku marki oraz dostarczenie informacji związanych z firmą w najbardziej intuicyjny sposób.

- zadanie i cel -

Stworzenie angażującego i funkcjonalnego serwisu WWW

Wyzwania

  • Zwiększenie liczby zapytań ofertowych z poziomu WWW
  • Poprawa nawigacji oraz intuicyjności procesu zakupowego
  • Wydłużenie czasu spędzonego na stronie
  • Odświeżenie wizerunku Grupy Barlinek

Rozwiązania

  • Nowa architektura informacji
  • Intuicyjna wyszukiwarka produktów na platformie prosprzedażowej
  • Nowocześnie zwizualizowana oferta producenta
  • Aranżator wnętrz w ulepszonej wersji
  • Obszerny content marketing: porady, inspiracje, artykuły, multimedia
  • Responsywy design
  • Platforma dostosowana do 6 europejskich rynków:
    polskiego, angielskiego, szwedzkiego, rosyjskiego,
    ukraińskiego i rumuńskiego

Realizacja

Budowa serwisu przy wykorzystaniu zaawansowanego aranżatora wnętrz prezentującego wizualizację dostępnej oferty producenta. Platforma zapewniająca wsparcie merytoryczne związane z pielęgnacją i montażem produktów poprzez zamieszczane artykuły oraz wideo.

 
 

- Interaktywne narzędzie -

wielofunkcyjny
Aranżator wnętrz

 
 
 

Efekty:

  • Możliwość obsługi użytkowników na www.barlinek.com wzrosła do 9 tys. zapytań na sekundę
  • Współczynnik odrzuceń zmniejszył się do 25%
  • Czas spędzony na serwisie wydłużył się o 10%
  • Wzrosła liczba przekierowań do podsekcji:
  • Zamówień sprzedaży +6%
  • Produktów +11%
  • Narzędzi aranżatora +6%