Procentująca współpraca
już od 2011 roku

- Strategia i realizacja działań online -

Współpracę z PKO Bankiem Polskim rozpoczęliśmy po wygranym przetargu na przeprowadzenie kampanii display nowego rodzaju kont w 2011 roku. Dzięki jakości kreacji oraz zaproponowanej strategii zostaliśmy agencją interaktywną odpowiedzialną za działania online Banku. Klient na tyle ceni sobie codzienną współpracę z naszą agencją, że w zeszłym roku ponownie postawił w przetargu na OS3.

Do naszych zadań należy opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie.
Zapewniamy Klientowi bieżącą obsługę strategiczno-kreatywną.

 

Zakres działań

- Kilka owocnych lat -

Na przestrzeni pięciu lat współpracy zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych i sprzedażowych dla PKO Banku Polskiego, Inteligo oraz wszystkich spółek Grupy Kapitałowej.

Powierzono nam również realizację projektów takich jak: wdrożenie i prowadzenie ośmiu edycji programu member-get-member dla Inteligo oraz przygotowanie gier interaktywnych dla PKO Junior i SKO.

Zrealizowaliśmy także serię filmów fabularnych promujących IKO.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

- Zwieńczenie efektywnej współpracy -

Współpraca z PKO Bankiem Polskim zaowocowała 4 statuetkami Effie: Grand Prix i złotem za kampanię "Idealny pracownik banku" dla PKO Banku Polskiego, srebrem za kampanię repozycjonującą markę oraz brązem za kampanię "Achilles" dla PKO Junior.