STRATEGIA DZIAŁANIA

- PATRZYMY GŁĘBIEJ, WIDZIMY WIĘCEJ -

ANALIZUJEMY

- STRATEGIA -

Podstawą naszego działania jest dogłębna
analiza potrzeb Klienta i tworzenie
strategii komunikacji spójnej ze strategią
jego marki.

PROJEKTUJEMY

- KREACJA -

Zawsze wychodzimy od insightów, a
odpowiedzią na nie są adekwatne
koncepcje kreatywne. Dzięki temu
rozwiązania są i twórcze, i efektywne.

REALIZUJEMY

- CLIENT SERVICE -

Gotowe projekty dostarczamy wraz z pełną obsługą podczas trwania całej kampanii. Nie pozostawiamy
Klienta bez opieki, czuwamy nad całym procesem, zapewniając wsparcie na każdym etapie realizacji.

ZAANGAŻOWANIE
I PARTNERSKIE RELACJE

- PRACUJEMY Z KLIENTEM, NIE DLA KLIENTA -

POZNAJ NASZYCH LIDERÓW

- ŁĄCZYMY WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE NAJLEPSZYCH -

Tworzymy zgrany zespół ponad 60 osób. Dzięki interdyscyplinarnym teamom dedykowanym
każdemu projektowi osiągamy efekt synergii. Zawsze podejmujemy dialog z Klientem, by
dostarczyć najwyższej jakości rozwiązanie.

Marcin Maj
CEO
Elżbieta Nowak
CHIEF FINANCIAL
OFFICER
Sławek Wala
PRODUCTION
DIRECTOR
Bartek Jaroszewski
CREATIVE
DIRECTOR
Daria Fedorowicz
ACCOUNT
DIRECTOR
Maciej Hilt
ACCOUNT
DIRECTOR
Michał Wiśniewski
NEW BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR
Marcin Maj
CEO

W branży reklamowej nieprzerwanie od 16 lat. W OS3 pojawił się 13 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager.

W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą. Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3, OSTRYGA, mobileGo, Faster&Better) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.

Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego.

Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca akademicki, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach Golden Arrow, PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki "Standardy kierowania zespołem handlowym". Częsty gość branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych.

W 2014 został wyróżniony tytułem AdMan 2013.

Elżbieta Nowak
CHIEF FINANCIAL OFFICER

Posiada wieloletnie doświadczenie we współkreowaniu finansowej strategii przedsiębiorstwa. Z OS3 związana od ponad 15 lat. Zarządza zespołem finansowo-księgowym oraz kadrowym.

Jest odpowiedzialna za poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność, płynność finansową oraz projektowanie budżetu spółki. Zajmuje się m.in. tworzeniem analizy kondycji finansowej poprzez sporządzanie sprawozdań i raportów o jej przychodach, kosztach i wyniku finansowym. Ponadto odpowiada za współpracę z instytucjami zewnętrznymi.

Sławek Wala
PRODUCTION DIRECTOR

W OS3 odpowiada za koordynację pracy działu IT, dbając o najwyższą jakość projektów.

Z branżą interaktywną związany od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał pracując dla takich agencji jak GONG czy Blue Focus. Realizował projekty między innymi dla Coca-Cola, Gilette, Always, HP, Mercedes, ECCO, Samsung Polska, Red Bull, KNORR, Starcom czy Maspex.

Bartek Jaroszewski
CREATIVE DIRECTOR

Związany z reklamą od ponad 10 lat. W agencji jest odpowiedzialny za kierowanie działem kreatywnym. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach FireFlyCreation oraz GoldenSubmarine.

Pracował dla takich marek jak: BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex. Za swoją działalność został nagrodzony i wyróżniony m.in. nagrodami FWA, Creative Sandbox czy Mixx Awards.

Daria Fedorowicz
ACCOUNT DIRECTOR

Z branżą reklamową związana od 9 lat. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Great Open House, The Digitals czy Interactive Solutions. Zaczynała od eventów i projektów BTL, by po kilku latach swoje losy związać na stałe z digitalem.

Pracowała z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Moet Hennessy, Netia S.A, Kia Motors Polska, British American Tobacco, Kraft Food Polska.

W OS3 do jej klientów należą: PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché czy Johnson&Johnson.

Maciej Hilt
ACCOUNT DIRECTOR

Z branżą reklamową związany od 6 lat,  z OS3 od roku 2012.

 Podczas całej kariery w OS3, drogą awansu, systematycznie obejmował kolejne stanowiska - początkowo jako Senior Account Executive - aż po szczeble menadżerskie. Pracował między innymi nad projektami dla: CCC, Volvo, Philips czy Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta jest koordynacja projektów dla kluczowych klientów agencji, realizacja strategii biznesowej firmy oraz dbanie o relacje z klientami. 

 

Michał Wiśniewski
NEW BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR

Z branżą interaktywną związany jest od 7 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w takich agencjach jak ARBOmedia, Dentsu Aegis Network a ostatnie dwa lata spędził w Cheil.

Realizował działania w regionie CEE m.in. dla AXN, Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi?s, Marks&Spencer, McDonald?s, Unilever, Procter & Gamble, Samsung Electronics Polska, Unipetrol Group.

Rolą Michała jest rozwój biznesu agencji i wzmocnienie jej pozycji rynkowej.