STRATEGIA DZIAŁANIA

- PATRZYMY GŁĘBIEJ, WIDZIMY WIĘCEJ -

ANALIZUJEMY

- STRATEGIA -

Podstawą naszego działania jest dogłębna
analiza potrzeb Klienta i tworzenie
strategii komunikacji spójnej ze strategią
jego marki.

PROJEKTUJEMY

- KREACJA -

Zawsze wychodzimy od insightów, a
odpowiedzią na nie są adekwatne
koncepcje kreatywne. Dzięki temu
rozwiązania są i twórcze, i efektywne.

REALIZUJEMY

- CLIENT SERVICE -

Gotowe projekty dostarczamy wraz z pełną obsługą podczas trwania całej kampanii. Nie pozostawiamy
Klienta bez opieki, czuwamy nad całym procesem, zapewniając wsparcie na każdym etapie realizacji.

ZAANGAŻOWANIE
I PARTNERSKIE RELACJE

- PRACUJEMY Z KLIENTEM, NIE DLA KLIENTA -

POZNAJ NASZYCH LIDERÓW

- ŁĄCZYMY WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE NAJLEPSZYCH -

Tworzymy zgrany zespół blisko 60 osób. Dzięki interdyscyplinarnym teamom dedykowanym
każdemu projektowi osiągamy efekt synergii. Zawsze podejmujemy dialog z Klientem, by
dostarczyć najwyższej jakości rozwiązanie.

David Meister
CEO
Elżbieta Nowak
CHIEF FINANCIAL
OFFICER
Bartek Jaroszewski
CREATIVE
DIRECTOR
Daria Fedorowicz
ACCOUNT
DIRECTOR
Maciej Hilt
BUSINESS DEVELOPMENT
DIRECTOR
Natalia Makowska
ACCOUNT
DIRECTOR
David Meister
CEO

Prezes OS3 od maja 2017 roku. Z branżą reklamową związany od kilkunastu lat. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zarządcze, w tym te zdobyte w największych agencjach sieciowych na całym świecie.

Inicjator oraz współzałożyciel unikatowej przestrzeni coworkingowej skierowanej do szeroko pojętego środowiska artystycznego.

W swojej karierze pracował z największymi globalnymi i polskimi brandami, takimi jak: McDonald's, Ikea, Levi's, MTV, Vodafone, Volkswagen, Unilever, Żywiec, Browary Perła. 

Ekspert komunikacji marketingowej, szczególnie w obszarze digitalowym. Jego specjalizacją jest tworzenie efektywnych strategii rozwoju biznesu dla zarządzanych podmiotów, jak i marek klienckich. W swojej codziennej pracy stawia silny nacisk na potrzeby ludzi oraz poszerzanie kompetencji podległego zespołu, widząc w nich jeden z kluczowych elementów sukcesu firmy. 

Elżbieta Nowak
CHIEF FINANCIAL OFFICER

Posiada wieloletnie doświadczenie we współkreowaniu finansowej strategii przedsiębiorstwa. Z OS3 związana od ponad 15 lat. Zarządza zespołem finansowo-księgowym oraz kadrowym.

Jest odpowiedzialna za poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność, płynność finansową oraz projektowanie budżetu spółki. Zajmuje się m.in. tworzeniem analizy kondycji finansowej poprzez sporządzanie sprawozdań i raportów o jej przychodach, kosztach i wyniku finansowym. Ponadto odpowiada za współpracę z instytucjami zewnętrznymi.

Bartek Jaroszewski
CREATIVE DIRECTOR

Związany z reklamą od ponad 10 lat. W agencji jest odpowiedzialny za kierowanie działem kreatywnym. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach FireFlyCreation oraz GoldenSubmarine.

Pracował dla takich marek jak: BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex. Za swoją działalność został nagrodzony i wyróżniony m.in. nagrodami FWA, Creative Sandbox czy Mixx Awards.

Daria Fedorowicz
ACCOUNT DIRECTOR

Z branżą reklamową związana od 9 lat. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Great Open House, The Digitals czy Interactive Solutions. Zaczynała od eventów i projektów BTL, by po kilku latach swoje losy związać na stałe z digitalem.

Pracowała z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Moet Hennessy, Netia S.A, Kia Motors Polska, British American Tobacco, Kraft Food Polska.

W OS3 do jej klientów należą: PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché czy Johnson&Johnson.

Maciej Hilt
BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR

Z branżą reklamową związany od 6 lat,  z OS3 od roku 2012.

 Podczas całej kariery w OS3, drogą awansu, systematycznie obejmował kolejne stanowiska - początkowo jako Senior Account Executive - aż po szczeble menadżerskie. Pracował między innymi nad projektami dla: CCC, Volvo, Philips czy Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta jest koordynacja projektów dla kluczowych klientów agencji, realizacja strategii biznesowej firmy oraz dbanie o relacje z klientami. 

 

Natalia Makowska
ACCOUNT DIRECTOR

Z OS3 związana od 2016 roku, z branżą marketingową od 7 lat

W agencji zarządza zespołem dedykowanym obsłudze takich Klientów jak Grupa TVN oraz Oceanic, a także bierze czynny udział w procesach new business. Doświadczenie zdobywała między innymi w takich agencjach jak BBDO, DDB, Interactive Solutions i Brain.